Ταξίδι στην Πέμπτη

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018

Χριστουγεννιάτικο δώρο

Μπήκαμε στη χριστουγεννιάτικη ενότητα σήμερα. Κι αφού διαβάσαμε πρώτα ένα ποίημα για να μπούμε στο πνεύμα...




... ήρθε η σειρά του Χριστουγεννιάτικου Δώρου, ενός διηγήματος μισοτελειωμένου...











... που μου έδωσε την ευκαιρία να διαπιστώσω γι' άλλη μια φορά, αυτό που ήξερα ήδη εδώ και 4 χρόνια... έχω την τιμή να ζω καθημερινά με κάτι υπέροχα "ανθρωπάκια", που σίγουρα μεγαλώνοντας κι άλλο θα γίνουν σπουδαίοι άνθρωποι. Κι είμαι τόσο περήφανη που κάπως συνέβαλα κι εγώ σ' αυτό. Άκουγα κάποιες μυτούλες να ρουφάν τα δάκρυα την ώρα που τους διάβαζα την ιστορία του Άντη... άκουσα τις πιο όμορφες ιδέες για ένα χαρούμενο κι ευτυχισμένο τέλος στην ιστορία του... κι είδα με πόση λαχτάρα έτρεξαν όλοι να του φτιάξουν κάρτα με ευχές... σας αγαπάω τόσο πολύ μωράκια μου !!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου